Mucizemiizz Merhabalar, bugün kismetse 27. Haftamiz bitecek ama bir kac gundur kaburga kasik agrisi bazen sanci seklinde agri bazende rahimde igne batmasi hissediyorum.Bu haftalarda varmi böyle şikayetleri olan?
ebrarr002 Mucizemiizz Gecmis olsun Ben de 27+3 um aynı şeyleri yaşıyorum son 3 gündür kontrole gittiniz mi acaba ne dedi doktorunuz
Karanfila Dün gece kasık ağrısıyla uyandım çok kötüydüm 28 haftalık Cuma kontrolüm var rahim büyüdüğü için olabilir mi bilemiyorum
Mucizemiizz Karanfila Banada öyle soyluyolar ama yinede endiseleniyorum.Benim kontrolum 1 hafta sonra, buraya yazar misiniz rica etsem gittiginizde?