Gamzeates seymataner7 hayır aksine yararı var ben her gün bir tane içiyorum hatta iki bile oluyor içebilirsiniz
Nskyhn seymataner7 hayır hatta çok yararlı normalde pek içmeyen ben her gün bir tane içiyorum 14 hafta oldu hiç aksatmadim Beypazarı maden sodası içiyorum, magnezyum oranı çok yüksek. Tavsiye ederim.
dfnomr seymataner7 hem hamilelikte faydalı hem de bebeğin gazlı olmaz derler bende ilk hamileligimde her gün bir tane içtim bebeğimde çok gaz problemi yaşamadım çok şükür
Annecikk34 seymataner7 Kızılay ın kini içiyorum. Mide yanmasına iyi geliyor. Ama doktorum günde 1 tane iç fazla içersen yüksek tansiyon yapar dedi.
Kubrailkan Zararı değil yararı var 🥰 sadesinden ,sodyum oranı düşük olanından için bir markaninki oneriliyordu hatırlayamadım maalesef 🥺🙏
Yasemen16 Kubrailkan Kızılayı Erzincan markası olan magnezyum u yüksek sodyumu düşük 🥰diğer maden sularında sodyum yüksek hep
Nskyhn seymataner7 geçen takip ettiğim bir biyolog incelemiş 3 saat açık kalmış hiçbir şey olmamış 😂 artık gönlüm daha rahat bı de bizim orada yapılıyor
alonee seymataner7 doktorum Kızılay ve Uludağ hariç içebilirsin yazmış onların sodyum oranı yüksek. Beypazarından vazgeçmem
htc34 seymataner7 evet hergün olmasa midem yandıkça yada çok yemek yediğimde 😂 dört beş damla limon sıkıp içiyorum çok iyi geliyor
SenaDerin seymataner7 ben günde 2-3 tane içiyorum doktorum beypazarından başka içme dedi hep ordan alıyoruz a101de de indirmdeydi 👍🏼