Aysnr11  İkinci çizgi sanki var gibi ya ben mi yanlış görüyorum acaba 🫣
Bkyya Aysnr11 karanlık düşmüş biraz sanki varsa da pek belli olmuyor 🤦♀️ imkanınız varsa erken gebelik testleri varya onlardan deneyin ben öyle yapmıştım emin olamayınca ☺️ birde sabah kalktığınızdaki ilk idrar daha net sonuç veriyor
Aysnr11 AliSilan yarın sabah ilk idrarla tekrar yapayım kan verebilirsem de kan vereyim en iyisi çünkü görüyor gibiyim hatta yaptım bakar bakmaz gördüm gibi oldu 2. Testi de yaptım oda aynı böyle çıktı
Aysnr11 Bkyya ben bilerek öyle çektim çıplak göz görünüyor ama normal kamerada görünmüyor bende kararttım biraz yarın kan vermeyi düşünüyorum
Guzucuk25 Aysnr11 aynen canım.oyle görmüşüm kızı uyutuyirum.ekran ışığım kapalı kendi kendime.kimsede nasıl görmez diyorum kalın çizgiyi 😀
Guzucuk25 Senaras0604 😀😃 ayy ekran ışığımda kapalı açtım çok yaşa emi diyorum neden kimse göremiyo kalın çizgiyi 😀
Esracicek Aysnr11 adet olmam gereken günde bende test yaptım silik çıktı kan verdim orda da çıkmadı acele etme bekle
Senaras0604 Guzucuk25 Ahahah ben de dedim ilk neden silik demişler nasıl kalın çizgi 😂😂😂 Yakınlaştırıp bakınca dedim bi zeki sensin 🤣
Guzucuk25 Senaras0604 hahahahahahaaa ayyy ışığı açıp yakınlaştırıp ekrana Bi bakışım vardı iyki kimse görmedi 😀😃