K-dg-c Eylül 2021de her bir embriyo için 295 dolar ödedik, düşününce başarısız transfer denemesi için verilen parayla aynı şeye denk geliyor..ki bence değer, iyi ki daha önce hiçbir denememiz düşüğüm olmamasına rağmen doktorumuz önermiş böyle bi yöntem olduğunu..mesela bi tanıdığımın 6 embriyosu vardı 3ü kaliteli görünümlüydü, onlar da pgt yaptırdı ve pgt sonucunda 6sı da sağlıksız çıktı..çok üzüldüler tabi ama onları transfer ettirseler her seferinde negatifi görüp daha çok üzüleceklerdi..böyle olunca o 6 embriyo atıldı, yeniden induksiyon yaptırıp sonunda sağlıklı embriyoya ulaştı onlar da çok şükür 🙏