Eda4119 Kızlar aldıgınız buhar makinası varmı önerilen veya almak istediğiniz memnun kaldığınız almak istediğiniz hangisi
Inan_busra40 Eda4119 ben dün bununla ilgili bir post açmıştım orada çok faydalı yorumlar var profilimden bi göz atın isterseniz 💙
nmtock41 Eda4119 ben aldım derma marka hepsi burada dan kullandık eşimle çok memnun kalamadım 😏 kaloriferlere su da astım pek hava nemlenmiyor evimiz çok kuru ne yapacağım bilemiyorum dudaklarım çatlıyor cildim kuruyor burnumuz tıkalı gerçi hamilelikte olurmuş bunl
gulsuayan Eda4119 ben daha bugün sipariş verdim 31+4 üm trendyoldan küçük bir de h2o diye geçiyor sanırım
Eda4119 Bsracc wee weel şuan e bebekte indirmde aslında fiyatı 380 yorumlarda su sızdırıyor yazıyor bilemedim hangisini kullandınız siz
Guzelhayat Weewel aldım kullandm guzeldi ama bizim ev çok nemliymis suan satiyorum.1800-2000fiyati sıfırı. Weewel vhc752internetden bakabilirisn en iyilerde.600e de ben veriyorum.bir iki gün kullandim sadece dejset bir nem veriyor
Eda4119 Guzelhayat aslında suan e bebekte indirimde 380 tl onu almayı planlıyorum çokta fazla olmasn diye kullananlardan bilgi almak için yazdm
Bsracc Eda4119 Canım benimki whc740 modeli ücreti biraz daha fazla fakat ben hiç şikayet etmeden kullanıyorum uzaktan kumandası vs mevcut araştırın isterseniz damlama vs yapmıyor🥰
uludereecehan Para tuzağı ve bebeğe zararı olan aletten başka bişey değil bizim çocuk doktorumuz çok paran varsa al demişti sonra kaloriferlere suluk as evi de sık sık buzda yağsa havalandır demişti.Çocuğum sayesinde hiç hasta olmadı.
Gizemlili Vicks marka aldık biz. Memnunuz hemüz bebek doğmadı. Hava nemini ölçen aletten de almanı tavsiye ederim. Kaloriferler yanarken iyi oluyor ya peteklere astığımız su bana yeterli gelmiyordu.