mucizem721 Kızlar 8 Nisan’da doktora gittim beta 300 çıktı 20 snde tekrar kontrolüm var sizce kalp atışını duyabilir miyim 🙈
Deletedmom7373700 mucizem721 betaya göre değilde haftanıza bağlı sanırım. Doktorum bana 7-8 haftalıkken duyulur kalp atışı demişti
Edabykl mucizem721 ben 8.haftamda bebegi gormustum bana dinletmedi kalp atışını bebege zararli dedi hala duyamadim 15+4 uz 🙈😂
Deletedmom4548454 mucizem721 canım ben 5+6günlükken duymstm sende erken gitme en erken 6 haftalıkken git o zaman duyarsn😇
Deletedmom4548454 Edabykl ilk defa öyle bir sey duydum neden zararlı olsun ki zararlı olsa diğer doktorlarda riske atıp dinletmez zaten. Bana garip geldi 🙄
Edabykl mucizem721 bende ilk defa duydum valla evet devlette doktorum bebek gozukuyor burda dedi kalp atisi varmi dedim dedi tabiki var ama zararli bebege henüz dinletmiyorum dedi ve ben hiç kalp atisi duymadim 😂🙈
mucizem721 Edabykl Helal olsun valla oylelerine denk gelmek zor ultrason da kalp atışı görülüyor zaten en iyisini yapmışsınız Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Edabykl Deletedmom4548454 doktorum ses titresimlerinin kalp kapakcigina zarar verebilir diyerek zararli demisti demekki var bi bildigi bilemedim aman kalbi atsinda ben duymim 😂🙈