Aselinkooo doğru ben yanlıs biliyomusum vajinal muayeneymiş , baktı kanama gözükmüyo bi sıkıntı yok gibi dedi hatta rahim duvarın kalınlasmıs bos gebelik ihtimalini düşürüyo bu durum dedi kan tahlilide yaptı hersey normal dedi ama 2 3 saat sonra kanamam başladı malesef