İlk doğumumda hemen regl oldum . Emzirmeme rağmen her ay düzenli. Şu an sanırım yine regl oldum. Çünkü bitmişti doktorumda kontrol etti kanaman bitmiş olması lazım dedi. Bugün kırmızı geliyor ve kasığım ağrıyor üstelik yine emziriyorum. Başka benim gibi olan var mı ya 🤦🏼♀️