Pinkpurple Selam kizlar. 4 Martta boş gebelikten dolayı kürtaj oldum. Hala adet olmadım. Zaman zaman adet ağrım oluyor ama yok. Ne kadar süre daha gelmezse doktora gitmeliyim? Kürtajdan sonra 1 hafta kanamam oldu.
BMelek Pinkpurple benim 26. Gun geldi ama doktorum 35 gune kadar olman lazim olmazsan gel sokturucu vericem demisti agriniz varsa gelmeye hazirlaniyordur belki
Pinkpurple BMelek ağrım 2 hafta önce de vardı. Hafif hafif gelicek dedim gelmedi. Şu günlerde yine var umarım gelir artik
Pinkpurple umutluannee benim 41. Gün bugün. Doktoruma sormayı unutmuşum ne kadar süre gelmezse normal diye
umutluannee Pinkpurple anladım canım bn tam olrk bilmiyorum bnm doktorum 45 gunde olursun dmstı oyle oldu eger bı kac gun daha olmzsn bı kdın dogumcu gidersin yada dokrna srbılme ımknn varsa ona srrsn
Pinkpurple umutluannee teşekkür ederim. Birkaç gün daha bekleyim.o halde. Bı an önce gelsin ve yeni gebelik sürecine baslayim istiyorm
Melismelo Pinkpurple bende hatta positiv cıkmışdı kan verdim 6.3 cıktı hcg değerim doktor hamilelik yok dedi gitmemişdim wpp den yazmışdım doktoruma sonra zaten adet oldum ama aşırı şidetli kanama olmuşdu tekrar düşükmü yapdım acaba diye düşünmedim değil ama arka arkayada olacak değil ya 🙄 sonra zaten 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür şuan 13haftalığım☺️
Melismelo Pinkpurple inşAllah canım yumurtlama günlerini kesinlikle takip et derimadeten 14-15gün sonrası oluyordu sanırım☺️