azraa12 Arkadaşlar dua edin yarın doğuma gidiyorum çok korkuyorum suni sancı ile doğacak ilk çocuğum kendi sancımla olmustu bu sefer 41 hafta olduk suni verilecek
Gencanne33 Sicak suya otur bende sabahi doguma gidecektim gece sancim tutu Sicak suya comelir pozisyonda otur alt tarafin yumusasin
azraa12 Gencanne33 bu akşam denicem canım çok saol ama hıc açılma yada nisan bile gelmedi suni sancıda çok kötü diyorlar
betulyc azraa12 bende 1 cm idi açılmam suni aldım sadece 2.5 u gördü sezaryene dönmüştüm de boşuna kendinizi yormayın bence suni alıp
azraa12 betulyc benim ilk doğum normal olduğu icin suni verecekler ikinci doğumda açılma daha erken oluyormus