Mervedez159 Arkadaşlar daha once norma dogum yapan varsa sormak ıstıyorum vajınada bollasma oluyormu gercekten sızın hıssettıgınız yada esınızın soyledıgı bısey oldumu
Yldzalra Mervedez159 bende bunu merak ettim deformasyon faln oluyormu dikişler çok açıyormuş tuvalet nasl ckyorsunyz
Gamze1351 Bnde de olmadı aynıydı sanki değişen bisi olmadı bnde normal doğum yaptım ne bollasma ne genişleme hiç bişi olmadı çok şükür 🤲☺️
Melekistan Mervedez159 bende normal yaptım dikişimde vardı ama bir sorun olmadı hatta eskisinden daha da dar sanki 😊
Ikram2020 Mervedez159 bende normal doğum yaptım rahim kendini belirli bi süre sonra toparlıyor zaten öyle bi sıkıntı yaşamadım tabi kişiden kişiye değişiklik gösterebilir
Nilist Hayır bollaşmadı hatta daraldı. Bunu buraya yazdığımda daha hiç doğum yapmamış sivri zekalar dalga geçer gibi cevaplar yazdı ama gerçekten öyle.
GamzeAltndas Mervedez159 Hiç öyle bir durum olmadı canım . Rahim kendini 40 günde toparlıyor zaten. Hatta ilk ilişkiye girince acıyor bile .