Ben bugün değerimin düştüğünü öğrendim zaten çok azdı. Doktor kimyasal gebelik olduğunu söyledi. Olsaydı tutunsaydı şuan 5.haftamız olacaktı. Moralim çok bozuk. Kendimi tutamıyorum ağlıyorum. Benim gibi yaşayan var mı ve sonra tekrar hamile kalan oldu mu 🙏🙁