1508 amin inşallah canım🥰 hastanenin kadın doğum servisinde daha önce 3 4 gün yattim protein kacagindan biraz olsun gözlemledim çok ilgililer ebeler doktorlar canım. Odalar özel oda gibi hiç gördün mü bilmiyorum da tek kişilik ve 2 kişilik varmış neye göre oda veriyorlar onu anlamadım ama doğumdan sonra daha detaylı bilgi verecegim sana 😍😍