DogaCanan Kızlar yarın sabah spinal anesteziyle doğuma gireceğim. 38+3 de… Bu mübarek Ramazan ayı içinde oğlum ve benim için de dua eder misiniz🙏🏻😇 Rabbim hepimizin yar yardımcısı olsun inşallahhhh🤲🏻
7266gnl DogaCanan Allah yardımcınız olsun sağlıcakla alın kucağınıza Spinal olucağınıza kim karar veriyo cuma günü için bende anesteziden onay aldım anestezi türü genel diye işaretlemiş formda anlam veremedim 🤦
DogaCanan 7266gnl aminn aminnn🤲🏻 Ben spinal istedim doktorumdan . Spinal anestezi olur dedi canım. Herhangi bir sıkıntınız yoksa. Tercih sana kalmış yani…