Reglime 1 hafta kala peçeteye çok açık pembe leke gelmişti.. hayatımda ilk defa böyle bişey olduğu ve gebelik aklıma gelmediği için acaba erken mi regli oldum diye üzüldüm Kİ ben hep gününde olurdum.. o lekeden başka gelmedi o gün .. sonra reglim 3 gün gecikince kan testi verdim sonuç pozitif çıktı 🙏🌸