Selam canlar 37+1 haftalığız 32nci haftada çalışabilir raporu almıştım 37nci haftada ise çalışamaz raporu almam gerekiyordu ama gerek yokmuş sistem otomatik rapor yazıyor dedi doktor ama bağzı kişilerde rapor alınması lazım tekrar diyor lütfen bilgisi olan yazabilir mi çok kafam karıştı 🙂