Merhaba arkadaşlar birşey soracaktım size. 36+1 haftalık tüp bebek ile hamileyim bugün devlet Hastanesi’ne gittim bebeğin karın çevresinin 347.0 mm olduğunu söyledi ve tehlikeli bir durum dedi doğumunu burda yapamam ne seni nede bu hastaneyi riske atamam dedi kan ve idrar testi istedi onun sonucuna göre sevk edecekmiş beni başka hastaneye. Başına böyle bir şey gelen oldumu ve beni sevk edilecegim hastane sezeryan mi alır hemen ili gebeliğim ve çok tedirginim.