Ben 28+4 hamileyim. Ama 15-16. Haftadan beri ayni kilodayim. Toplam 5 kilo aldim. Istahim cok yok. Ilk baslarda cok bulantim vardi yiyemuyordum. Simdi iseis tah kaybindan yigemiyorum. Bebegin kilosu sagligi yerinde şükür ama o agirlastikca ben ayni kiloda kaldıkça bacaklarim agriyacak biliyorum kaldi ki basladi kendimi tasiyamiyorum. En cok kilo alacagi için zamanlara girdik. Ne yapmaliyim?