ozlmbl malesef 8 aydır çekiyorum kabızlık problemi çok kötü rahatsız edici gerçekten mide bulantısından değil yediğimi sindirememekten kusuyordum artık duphalac diye bir şurup var doktorum vermişti bana bayağı rahatlatıyor ilk etaplar bunu kullandım şimdi bebek büyüdükçe dahada arttı ayrıyetten magnezi kalsine diye bir toz verdi çok rahatladım gebelikte kullanan çok kişiden duydum ve doktorum verdi bu ilaçları sizde doktorunuza danışıp kullanın ne sıvılar ne kayısı kurusu erik kurusu tüketmediğim şey kalmadı fayda etmedi gebelik kabızlığı çok başka bişey bence