Kızlar ben çikolata kistimle hamile kaldım ve rahim şeklimden dolayı gebelik öncesi doktora gittiğimde doktor hamilelikte sıkı takip edilmen gerek demişti. Neyse hamile kaldım. 7 haftalığım. Özelde bi doktora gidiyorum ama evime 50 dakikalık mesafede. Ultrasonla bakıp kalp atışını dinletti haricinde hiçbir şekilde beslenmemle alakalı bişey söylemedi. Ağzından zorla laf alıyorum. Burda görüyorum bişey olunca doktoruma mesaj attım diyenler var. Ben de doktorun numarası dahi yok. İlk aylar olduğu için mi böyle yoksa doktorumu değiştirmeli miyim?