Yesim hamile iken anne karnında bebeğin pozitif olduğunu bilemezler doğduktan sonra bilebilirler onun için sordum acaba hamilelikte bilinir diye biri mi dedi size acaba diye. Bende negatif anneyim ben erken rhogam oldum çünkü lekelenmem olmuştu. Şu an bebeğin negatif mi pozitif mi olduğunu bilmediğimiz için doğduğunda pozitifse bir daha rhogam vurulacağım