Merhaba kızlar ilk bebegim 13 haftada düşük oldu gebeligim riskli gebelikti 2 gebeligim de 8 haftadayız buda riskli gebelik lakin bu gün 6+5de kalbinin durdugunu ögrendim yarın ameliyatım var tekrarlayan düşük veya düşük tehlikesi yaşayanlar araştırma yaptınız mı bebegi incelemeye yollayacağız eşimde ve kendim de özellikle baktırmam gereken bir şey var mı kan uyuşmazlıgı haricinde onu biliyoruz baktırcaz başka neler var bilginiz var mı