Aycaktas Dun dogumdan sonra omuz kol ve kuyruk sokumu agrim olustu bogazim sisti dikisten daha cok agriyor
suscarparimm Aycaktas Ben doğumdan sonra ameliyathanede üşütmüştüm. Sonra faranjit denildi 3-4 gün öksürük boğaz ağrısı hırıltı yaşadım zor nefes alıyordum ama 1 haftada geçti
suscarparimm Aycaktas Çok soğuk oluyor aslında çıktıktan hemen sonra hırka ve kalın çorap giymemiz gerekiyor da işte ben biraz yanıyordum 😂
atlasinannesiii Herhangi bi ağrım olmadı ama 1 hafta çektim boğaz şişliğini bitki çayı falan iç canım ayaklarını sıcak tut