Meleklerm RamazanFuLyaUzuner ben 10 taneden bahsetmiyorum ama bi yanlışlık olmasın. 10 tane 10 lu paketten bahsediyorum.
Yenianneyimmm Evinaram canım bana da hep öyle yüksek fiyat söylüyorlardı yani SGK yıda mecburen yaptık
Mrvnrtprak Servirevan reçeteyle gittiğinde paranı veriyolar ben de doktorum tatilde diye gidip bi kutu aldım sonra reçeteyle kutuylq gittim paramı aldım
Natalya Aile doktoruna yazdır.biz öyle yapıyoruz. 10 kutu yazdırdık ilk aldığımızda.sonra 3-4 kutu yazdırıyoruz.Her zaman az para ödüyoruz.
Demet50 Servirevan evet alırsın sağlık ocagida yazıyor bilgin olsun benimde bitti zaman sağlık ocağına yazdiriyorum