Mirdemir hiç kafama takmadım ama kiloyu taksam daha çok yerim biliyorum kendimi. Ayrıca ilk hamileleğim çok zayıf da değildim hamile kaldığımda etrafımda bulantıdan yemek yiyemeyip bebeği gelişemeyen çok zayıf doğum yapan arkadaşlarım var kendileride beslenemediği için sütleri de olmadı onun için bebeğim sağlıklı olsunda doğumdan sonra veririm inşallah. Havalar ısınmaya başladı çıkıp ara ara yürüyüş de yaparız. 15 i geçmeyiz inşallah 😊😅