Ysmn5836 Artık 10 gün rapor bitti yarın iş başı bakalım lekelenmeler inşallah tekrqrlamaz 🤲🤰. 11saat ayaktayız 😔 ikizlerim var 10+6 haftayiz dualarınızı bekliyoruz 🤰😔
Ayss344 Ysmn5836 Allah yardımcın olsun canım benim 🙏 Allah inşallah bebişlerin için korur seni ben de akademisyenim hamileliğimin ilk zamanları çok sıkıntı yaşıyordum ama Allah sabır veriyor 🙏❤️🌸
Mercimek2 Ysmn5836 1 yılda 40 gün rapor alma hakkınız var benimde gebeliğinin ilk zamanları kanamalı ve riskli geçmişti 10 gün 3 ayrı rapor kullandım 1 ay gitmedim kanamaniz devam ediyorsa riske atmayın kendinizi🙏
bsrshn1215 ebeyle_gebelik sayfamı instagramda takip eder misiniz. Hergüne bir bilgi paylasıyorum gebelikle alakalı . Sizin için faydalı olacağimi düşünüyorum . Simdiden tesekkur ederim .🌸