Btlsa canım şehir hastanesınde oldum bende ıcerı eşleri almıyolar zaten normal nuayenede almıyolar ya birde ekrandan kendı baktı doktor cok sessızdı en son kalkarken boyunu kılosunu soyledı bırde renklı ekranda yüzünü gösterdi telefonun yanndaysa fotograf cek cunkı ultrason fotografı sıyah beyaz cıkıyo dedı birde kalbini dinletti o kadar 15 dk fln sürdü