Kızlar yarın sezaryen oluyorum 38+2 de geliyorum aslan oğlum benim (yiğit aslan) annelik nasıl birşey yeni yeni idrak ediyorum düğün söz nişanımda aşırı heycanlanırdım stres yapar yemek yiyemezdim ama şümdi hiç stres yok ona kavuşacağım aklıma geldikçe enerji doluyor içime ki çok fazla lazım olucak galiba 😅
Yarın öğleden sonra olucak sabah ailem gelicek
Bana önerileriniz varmı şunu yap bunu yap dediğiniz