Hu hu kızlar 31. Haftada çantamı hazırlamaya başladım
Kendim için;
Pijama 2 takım
Bir gecelik
İç çamaşırı ( külot , atlet, çorap)
Depend
Göğüs pedi (neden koydum tam bilmiyorum 🤭)
Bebek için ;
15 bez ( daha önce beş taneye az demişlerdi)
Hemşireye vermek için hastane çıkış seti
2 tane yedek hastane çıkışı ( 10 lu ve 5 li)
Sudocream
Müslim ve battaniye birer tane
Alt değiştirme bezi tek kullanımlık
Terlik koycam birde
Eşim yanımda klacagı için onada t-shirt ve şort vs alcam
Başka ne koymalıyım