Reshaa Hiç açılmam yoktu yeni başlıyordu. Alttan ilaçla doğumumu başlattılar 3 saatte tam açılmam oldu ben Meryem ana otu da kullanmıştım onunlada alakası olduğunu düşünüyorum. Doktorum açılmanın çok hızlı ilerlediğini söyledi böyle beklemiyordu. Bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil sezaryene alındım hayırlısı böyleymiş