nefes2022 kızlar 36 haftaya girdiğin gündən beri bebeişde haraketlər azaldı bide çok sərt oluyo karım taş kesiliyo resmen ve canımı acıtıyo nefesim daralıyo acaba doğum belirtilerindənmi karnımın fazla sərtleşmmesi Boyle olubda ne zaman doğulanlar oldu ?
kahvesever__ nefes2022 normal canım ben de 36+4 üm doktoruma sorusunda bebek büyüdü ve yeri daraldı için toplanıyor orda öyle kalıyor demişti