Narinbiranne 5 aylık hamileyim. Aşırı derecede göğüslerim kaşınıyor. Ne yapmam gerek acaba yaşayan varmı aranızda böyle durumu ?
SnurY Narinbiranne büyüdüğü icin kaşınıyor bnde yaşadım soguktan cok etkileniyordu birde kantoron hindistan cevizi yagi sürüyorum sürekli soguktanda etkilenmesin diye göğüs pedi veya bir bez parcasi koyuyorum boyle çözüm buldum nemli kalması gerekiyor
Dark Narinbiranne çatliyordur. Bol bil nemlendirin. Lierac yazmissiniz ona daha yağlı bişey eslik etmesi lazım. Ben öyle yapıyordum. Sabah lierac akdam bebe yağı sürüyordum
Tugbafzli Narinbiranne Olur tabiki günde iki kere kullan kasimamaya dikkat et inşallah catlamaz bende mustelanin kremini kullandim 2 kutu +bebek yagi + zeytinyagli krem + liarac in yagi yarin 38 oluyoruz ama catladim biraz da genetik
Narinbiranne Tugbafzli bende bio oil yağ aldk daha gelmedi oda ona da.başlicam çok kötü gercekten kaşıntı catlama ama herşey bebeğimiz için . Sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim . Senin az.kalms ne güzel 🥰
Narinbiranne SnurY kantaron çok.pis.kokuo varda kullanmıyorum valla canm ama haklsn geçmezse alirm bunları