Seymacoban Kızlar hayirli akşamlar Mayısın sonunda doğum yapacağım ne olur ne olmaz biberon alacağım ama internette hangisine baksam yorumlarda yok kapaktan sızıyor akıtıyor yok çok hızlı akıyor bebeğim boğulacakti gibi yorumlar var. İnanın kafam allak bullak oldu. Tecrübeli anneler ve anne adayları sizce hangi biberonu almalıyım öneriniz varmı Teşekkürler 🌺💜
mrs_elisah Seymacoban biz lansinoh kullandık akıtmıyordu. Meme reddi yapmadı. 9 ay meme mama gittik Bi sorun olmadı.
Smyye1B Seymacoban https://www.e-bebek.com/tommee-tippee-nature-cam-biberon-250ml-p-ttp-42243885 ben araştırmalarım sonucu buna karar verdim 😇
goktugunannesii Smyye1B bunu almaya niyetle e-bebek e gittim Philips Avent alıp döndüm :) mağaza personeli Avent i daha çok sattıklarını söyleyince fikrim değişti zaten ikisinin arasında kalmıştım Bu arada yeğenimde de Avent kullandık bir sorun yaşamadık
Burcumut Canm ben ogla Philips avent kullandım hiç sıkıntı yaşamadım. Anti kolik hemde bir bak istersen.
Cerendenizzz Mamajoo kullandım ilk kızımda memnun kaldım ama şimdi chicco aldım anne memesnw benzıo inşallah
Smyye1B goktugunannesii Ben avent tercih etmedim çünkü yeğenimde kullandık o memeyi reddetti bidaha da kabul emmedi. 😇
Smyye1B Eslem_1 Antikolik olması, anne memesine yakın uç olması ve Akış hızı olarak makul geldi kullanıcı yorumlarına baktığımda da gaz yapmadığını ve meme reddi yapmadığını okudum 😇 Avent kullanan yeğenimde meme reddi olmuştu o yüzden avent hiç düşünmedim. 😇
Eslem_1 Smyye1B dr brown diye bir markayı da önerdiler o da iyiymişim duydunuz mı bilmiyorum gaz yapmıyormuş vs vs🌸 bu markaya da bakacağım ama
Smyye1B Eslem_1 Onuda duydum ama ona bakmadım. Lansinoh ve tommee tippee arasında kalmıştım bunu aldım bakalım kullanırsak bizim oğlan beğenecek mi 😇
Deletedmom2265 Seymacoban Kardeşim Lansinoh yavaş akış aldı bebeği kuvezde de kaldı meme reddi yaşamadı bende onun tecrübesine güvenerek aynısını aldım ☺️
dnz_dnz Seymacoban bebek hemşireleri vs hep kaşık biberon öneriyor diye ben ondan almayı düşünüyorum. Marka konusunda fikrim yok ama kullanan varsa bilgi verirse sevinirim. Yoksa ben de Avent almayı düşünüyordum
goktugunannesii dnz_dnz kaşık biberon başlarda kullanman gerekirse zor olmaz mı? Hiç kullanmadık o yüzden bir şey diyemeyeceğim ama biberon kullanımı daha kolay olur diye düşünüyorum karar sizin tabi
goktugunannesii Seymaa30 120 ml cam biberon aldım yeni doğan olacağı için inşallah gerek kalmaz ama tedbir işte :)
Eslem_1 goktugunannesii 250 ml alsak sorun olur mu sonuçta çocuk değil biz tutacağız biberonu içirirken ve 250 ml başlığı değiştirilerek 6-7 ay kadar uzun vadede kullanılmaz mı? 120 ml kaç aya kadar gider
dnz_dnz goktugunannesii ilk başta onu öneriyor işte bebek hemşireleri birkaç eğitimlerini izledim de internetten. Ben ikisinden de alayım diyorum şimdi, elimizde bulunsun. Lansinoh alacağım elektrikli pompaya da uysun dedim