Benim de kalp şeklinde başta biraz korkuttu doktor ne kadar kavis var bilemem bebek büyüdükçe belli olur kese kapladıkça dedi ama şimdi 18 haftalık olduk artık bir sıkıntı yok kese kaplamış her yeri dedi çok şükür sanırım perdeli ya da kavisi çok büyük olunca biraz daha zor oluyormuş