mrsperaa Kızlar Aralık ayında kimyasal gebelik geçirmiştim. Bu ay planlı olarak gebelik düşünüyoruz neler önerirsiniz
Dryunl mrsperaa canım öncelikle çok geçmiş olsun sana önereceğim tek şey sadece bebeğe odaklanmamak ne zaman onu aklından çıkarıyorsun o zaman gerçekleşiyor en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde olur inşallah 🙏🏻
Bsra2888 mrsperaa canım çok geçmiş olsun yumurtlama günlerini değerlendir kafana takma stresten uzak dur olur inşallah 🙏
Eslem_1 mrsperaa canım ben tesadüf mü bilmiyorum hep ayaklarımı kaldırmıştım hemen hamile kaldım elhamdulillah tabi hormonlarda da sıkıntı vs olmamalı 🌸 tamamen tesadüf de olabilir bilmiyorum ama yarım saate yakın kaldırıyordum 😅