Esenkaplan Yarin arkadaşlar sezeryan dogumum var dualarınızi bekliyorum bebek kilosu bugun 2.500 cikti biraz üzgünüm kilo almis saniyordum ama almamis kucuk melegim
kahvesever__ Esenkaplan rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏 siz Almanya’da yaşıyordunuz sanırım yurt dışında kolay kolay sezaryen yapmıyorlar acaba nasıl sezeryana ikna ettiniz doktorunuzu
eso14 Esenkaplan rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip eylesin… benim kızımda 37 haftalıkken 2500dü. Sadece 2 haftada 90 gr almış. Bende çok üzüldüm ağladım ama bebeğim için daha dikkatli besleniyorum. Ama sizde üzülmeyin belki cihaz yanılmışdır.
Esenkaplan kahvesever__ bebek makat gelisi canim oyuzden cok tesekkur ederim sende saglikla kucağına al bebegini🤲🏻
Esenkaplan eso14 İNŞALLAH yanlıştır bende okadar cok dikkat ettim yedim ki simdi kendimi suçluyorum besleyemedim diye aklımda sorular kuveze girer mi girmez mi üzgünüm kısacası
Yinehamileyim Esenkaplan merhaba benımde kızım makat geliş sezeryan olabilir dedi doktor çok korkuyorum :/ bende Fransa’dayım
Mrvm Esenkaplan sağ sağlim kucağınıza alın inş. Bizimde makat gelişli ve iri bir bebek 37. Haftadayız. Doktor 38. Haftaya gün verdi ama anne karnında daha da durması faydalı diyorlar. Ben zorlanıyorum çok. Kararsız kaldım.
eso14 Esenkaplan seni çok iyi anlıyorum canım benim…… aklındaki düşünceler benim kafamda hala var. Kötü düşünme sakın dualarım seninle. Haftası gayet iyi. Kilosu kötü de değil
Sunayaz Esenkaplan kuveze büyük bi ihtimal girmez çünkü dr um 2500 üstündeydr korkma demişti. 39 da, zaten ciğerleride gelişiyor Allahın izniyle bişey olmaz, hayıröı doğumların oşsun inşallah 🤲
Esenkaplan eso14 tesekkur ederim canim sende saglikla al kucağına haftası guzel evet minyon bebeğim ALLAH hepimizin evlatlarına saglik versin
Esenkaplan Sunayaz AMİN İNŞALLAH canim saatler kaldı ALLAH sag salim kucağımıza almayi nasip etsin hepimize
Esenkaplan Mrvm bana dogum yapmami onerdi canim dr ne dediyse yaptik sende drun dediğine tamam de baska çaremiz yok malesef ALLAH sag salim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin
Zumraalyaablaoluyor Cnm kiloya takılma 2300 doğum yaptım ilk kızıma 2 kiloyla çıktım hemen toprlanıyorlar sadece ilk doğduğunda minnak oluyor okadar şimdi 4 yaşında kilo önemli değil sağlıklı olsun ona dua et
Esenkaplan Zumraalyaablaoluyor çok tsk ederim canim destekleriniz için ALLAH razi olsun icim rahatladı saglikla büyüsün evlatlarımız İNŞALLAH