Sebolele Arkadaşlar 9+3 haftalık gebeyim bu haftaya kadar bulantım hiç olmadı şimdilerde sadece sabahları hafif bulantım oluyor fakat mide yanmam çok oluyor sizde ne gibi belirtiler var
kahvesever__ Sebolele hamile olduğumu öğrendiğim ertesi günü başladığı mide bulantım 4 ay sürdü onun yanında halsizlik yorgunluk vardı sürekli uyordum onlar geçti ağırlaşmaya başladım ellerim ayaklarım şişti uyuştu midem agrımaya başladığı büsürü şikayet yani
Mutluanne97 Sebolele mide yanman hamilelikten değildir bu kadar minik ken mideniz yanacağını sanmıyorum
Sebolele kahvesever__ sizinde mi 9 hafta oldu benim özellikle göğüs hassasiyeti bel ağrısı çok oldu bulantı kusmam olmadı bulantı daha birkaç gündür oluyor sabahları ama hemen geçiyor çok şükür inş sizinde hafifler
Sebolele Sinoooom süt içiyorum aslında gün içinde sürekli olmasa bazen çok yanıyor sanırım yediğim başka şeyler etkiliyor
kahvesever__ Sebolele benim ilk 4 ay bulantılarım olduğu sonra o geçti bel agrısı el ayak şişmesi olduğu uyuşma olduğu şuan ben 36+4 üm doğum yaklaştı için agrılarım daha çoğaldı
Sebolele kahvesever__ az kalmış inş sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi cinsiyetiniz belli mi bel ağrısına erkek benek diyorlar tabi hurafe ama insan merak ediyor 😂
kahvesever__ Sebolele erkek canım benim ki çok tatlı yedim halada tatlı yiyorum ben hiç ekşi ağzıma sürmedim