Cerennnn5858 Kızlar merhaba, 10 11 nisanda ovülasyon testimde pik gördüm. Fotoda en üstteki testler. Sonra silikleşti. Ama bugün benim bütün gün süren bi kasık ağrım var hala devam ediyo. Çokta halsizim. Kollarım ağrıyo. Arada ateş basıyo bütün vücudumu. Hiç böyle olmamıştı. 10 11 12 nisan değerlendirdik. En alttaki testte bugün yaptığım. Sizce çatlama olmuşmu https://imgyukle.com/i/RQ5JYq
ipekveatlas Cerennnn5858 en üstteki testlerde olmuş benim bildiğim kadarıyla çizgi baya baya koyu çünkü
Syme Cerennnn5858 canm çatlamş yumurtlma görmşsn ynede baksnlr burdaklr ama bn kullndm böyle olnca kadın bana çatldı dyrdu
Cerennnn5858 ipekveatlas yumurtlama oldu ama çatlama oldumu onu anlayamadım:( en alttaki bugünkü silikleşti ama çatlamamı acaba
Cerennnn5858 Burcu0707 canım hamileysem bu kadar erken kasık agrısı olurmu Hiç yaşamadıgım ıcın ne oldugunu anlayamıyorum. Ama yumurtladıgım gunden beri kasık agrım hiç geçmedi. Sanki heran hasta olucakmışım gibi gece gündüz kasık agrısı çekiyorum.
77Bebek35 Cerennnn5858 kasık agrısı derken oturup kalkarken net bı agrımı var arada gıdıp gelıyo agrı bende degerlendırdım bende aynıyım makata vuruyo bı agrı var yatınca falan agrı yok oturup kalkarken agrı var alt bolgemde
Gulcingezer Cerennnn5858 olmus cnku usttekiler cok koyu sonra siliklesmis o gunleri degerlendirdiysen bekle baaklm
Burcu0707 Cerennnn5858 yeterli 3 gun 🤲insallah hamile kalirsin duam seninle🤲 kasik agrisi dollenmedede oluyor insallah oyledir.20 nisanda gebelik testi dene bizede haber ver insallah hamile kalmissindir rabbim emeklerini bosa cikarmasin♥️
Cerennnn5858 Burcu0707 inşallah canım🙏🏻 İnşallah hamileyimdir. Ya hiç geçmiyo kasık agrım hala agrıyo o yüzden korktumda başka bıseymı var dıye
Yncygt https://imgyukle.com/i/Rnq7C0 2 , 3, 4 numara değerlendirdiğim sizce tutmuşmudur ihtimal nedir yumurta ve catlamayi yakaladim gibi ama
77Bebek35 Cerennnn5858 bnde okuyoeum dıs gebelık falan filan yazıyor psıkolojım bozuldu ıyıce ilk hamılelıgımde olmamıstı boyle