Nzl123 biseyyapamiyosun malesef ben doktoruma soyledim hafif bi ilac verdi benmde bulantim oluyodu ve cikaramiyodm ama doktor cikaetmaman daha iyi sivi kaybi olmaz dedi ve ilaci sadece 2 defa kullandim sonra azaldi bulantim hic kullanmadm az az sık sık yiyorum suan cok iyi idare ediyo.