Adeka benim bildiğim on tane filan oluyor bu test, regl bittikten sonra hergün yapıyorsunuz , zaten o günler genelde çift çizgi oluyor ama silik silik. bir gün diğer günlerden daha koyu oluyorsa işte o gün bebişin gelme ihtimalinin çokkkk yüksek olduğu bir gün 😍 instagramda : “ birgebeningunlugu ” adlı sayfadan öğrendim bende bunu, çok da yardımcı oluyor herkese , bak istersen bi, hep bu testle ilgili bilgiler var 🤗