Julide_01 Merhaba 33 haftalık gebeyim ama hiç normal gebeler gibi değilim. İştahım hiç yok canım hiç bir şey yemek istemiyor başına gelen var mı ?
mottorelax 39+4 üm hala iştahım yok canım. Bebek kilosunu alıyorsa problem yok vitaminleride ihmal etme