atak13 Mahlem 3 ün üstüne çıkmamalı ilaç dozunu ona göre verecek aksatmadan kullan ve daima 15 gğnde bir tahlile git değerine baktır yükselmesin diye
Sebolele Canım hamilelikte tsh ilk trimesterde 2.5 altı olmalı benimde yüksekti hatta 7.8 gelmişti doktor ilaç başladı düzenli içtiğinde düşüyor şimdi 10. Haftaya girdik çok şükür yükselmedi ilaç kullan birşey olmaz korkma 😉🥰
aslhankrhan94 Mahlem 27.haftamdayım. Bir aydır kullanıyorum ilacı. 15 gün kullandım tahlil verdim düşmemişti 50mg yükseltti. Bi 15 da öyle kullandım baktım yine düşmemiş. 🙈 Yarın kontrolüm var tekrar yükseltir sanırım 😟 Bu ilaçlar kilo yapıyor mu acaba? 🙈