eşim rahatsızdı kalp doktoru olmayan ilcede özel bi doktora gitti kalpte buyume yavas calısıyor dedi , anjıyo olabılırsın dedi 27 yasında, bizde hastahanedekı kardıyoloji kendısıne gıttık bu sefer , ekg cekıldı temiz denildi biraz rahatladım bılemıyorum