Deniz003 ekimkiz merhaba canım sirkesini kullandım bir buçuk ay sonra hamile kaldım hayıt erkekler için önerilmiyor
kahvekitapakademi ekimkiz adet kanamasıyla beraber sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı yiyorum. Ovulasyonu görünce bırakıyorum. Ağrı ve akıntı artışından ovulasyonu anlıyorum. Çikolata kistim var adet ağrılarımı azalttı ama henüz gebelik olmadı
ekimkiz kahvekitapakademi bende bugün aldım dün regl oldum yarın başlayayım o zaman. Peki eşinizde içiyor mu
kahvekitapakademi ekimkiz hayır eşim içmiyor onun değerlerinde sıkıntı yok. Ben kistim için içiyorum🌸
Deniz003 ekimkiz sabah akşam aç karna bi çay kaşığı yarın fıncan suya karıştırıp içiyorsun zayıfsan kilolu isen bir tatlı kaşığı