Benim canım aşırı tatlıdır sezaryen acısını çektiyseniz dikişte hiç bişey yok hafif içiniz gıdıklanır gibi oluyo o kadar acı falan asla yok zaten toplasanız 2 sn sürüyo benim bayrama denk geldiği için doktor yoktu tarif etti evde annem çekti o derece düşünün😁 üstünden 3.5 sene geçti şimdi sezaryen yerini görmesem elimle bulamıyorum bile yok oldu gitti nerdeyse