Selam kızlar 👋 3gündür bebeğin hareketleri az hissediyorum çok güçsüz. Bugün de bel ağrım ve sancım var yani bebek tekme atmıyor ama dalga gibi toplanmalar hissediyorum hareket ettikçe de kasıklarımda batma oluyor ağrı giriyor batma gibi 1saat sürüyor. Tehlikeli bi şey var mı?