Duha35 ben hepsini aynı anda yapmıyorum. Aslında biraz da zorunda kaldığım için oluyor. Arabayı eşim götürüyor bende sürekli bir bahane bulup evden çıkıyorum özellikle kargo iade falan gibi şeylerle uğraşınca 😅😅 mecburiyetten oluyor. Akşamları da eşimle yürüyünce toplamda bazen oluyordu o kadar ama genelde 7 8 bin artık ilerisine gidemiyorum. Bu biraz da yapı meselesi hamilelik öncesinde 20 bin atıyordum bazen belki o yüzdendir. Ama WC sorunsalı ve kasık bölgesinde ağrıdan dolayı artık yürümekte zorlanır oldum bende 😕