Merhaba kızlar bugün 14+1 oldum ilk gebeliğim sürekli araştırmaya calısıyorum bugün doktor kontrolüm vardı herşey yolunda dedi haftaya gel kan verceksin dedi cocuk sağlıklı mı falan ona bakcaklar falan dedi almancam fazla yoktu doğru düzgün anlaşamadık ama anladıgım kadarıyla haftaya kan vercem bebek sağlıklı mı herhangi bi engel falan varmı diye galiba siz böyle bişey yaptınız mı ben biraz korktum nasıl oluyor büraz detaylı anlatır mısınız bu konuda biraz fransız kaldım