HMercimek0660 Humeri benimde nst normal çıktı ama cuma bidaha bakcak suda azalma olursa 37 alırım beklemem dedi doktor sizin öyle bi sıkıntınz yokmuş bide bebek kilo aldığı sürece sıkıntı olmazmış her bebek 40 hafta da aynı kilo da doğmaz her bebek kendine özeldir demişti zayıf olan bebek daha çabuk toplar büyükler umarım öyle olur 😊
Humeri Bugün gittim özele 2 hafta önce 33 haftalık 1700 kilo demişti smdi gene 33 haftalık ama 2460 kilo dio bu nasıl gelismemezlik anlamadm gene kafam karıştı endiselenmelimiyim rahatlamalimiyim
2405Sm Humeri canım endişelenmemelisin bebeğin kilo almış hemde çok güzel almış önemli olan kilo alımımın durmaması
HMercimek0660 Humeri valla canım bugün gittim haftaya doğum olcak işte 37 oluyorum 2700 falan doğar dedi doktor kilosu kötü değil iyi bi sıkıntı olacağını düşünmyrm dedi ciğer geliştirici de oldum çünkü ben geçen hafta
HMercimek0660 Humeri benim suyumda azalma var o yüzden 37 de alcak eğer 39 falan olsaydı 3 kiloyu geçerdi kilo almasında sıkıntı yok kan akışı falan çok iyi çünkü
Yeniannee25 HMercimek0660 ya bu doktorları anlamıyorum gerçekten bende 36+5 de gittim 2700 grama az 2 hafta geride dedi nasıl oluyor bu 🤦🏻♀️ hayırlısı hakkımızda 🙏🏻
apinchoflove Humeri benim 3 hafta geri normalde 26 olmasi lazim. Kilosu az ve benim kan akisimda sikinti var dediler 😔
apinchoflove Humeri takip edicez dedi ama 290gr gecen hafta simdi 343 olmus ama yinede istedigimiz degil diyolar 500gr olunca aliriz diyolar bende istemiyorum almalarini zaten kilo alimi var gittigi yere kadar gitsin istiyorum gelisimi var yani
Nur22Elif 35 haftalıkken 2300 gram doğdu kızım. Gelişim geriliği olabilir, akciğeri gelişmemiştir, kalbinde sorun vardır diye korkutmuşlardı. Hiçbiri olmadı. Çok şükür. Şimdi 4 yaşında canavar gibi. 😅
bir_ada_meselesi Ölçümlerde 6 gün geriden geliyoruz 😔 ben 26dayım bebiş 25te. İki haftada sadece 60 gr almış. Suyu iyi dedi o yüzden istersen beslenmeni düzenle biraz dedi doktorum. Tahin pekmez ceviz kaju yumurta süt kaşar peyniri yemeyi artırdım, umarım kilo alır 🙏🏻
HMercimek0660 Yeniannee25 canım ben şuan 36+1 im 2600 küsürde bebek doktor doğumda ki net kilosunu söyledi bana 2700 diye ultrasona güvenmiyorum son haftalarda dedi çünkü aşağı yukarı 200-300 gram ya eksik yada fazla olurmuş gözüme daha çok güvenirim ve öyle çıkar dedi