Benim bebeğimde de gelişim geriliği var. Normalde 37 haftalık ama 34 hafta ile uyumlu ve bende geçen hafta öğrendim. 36. Haftama geldiğimde bebeğin 33te kaldığını öğrendik en son 32. Haftada kontrole gitmiştik. Bu hafta gittiğimde bir hafta gelişti ama tabi kendi haftasını yakalayamıyor